Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

tisdag 6 november 2012

olika spår

hej alla bloggers!
 
sitter och softar lite har varit på ett yogapass känns hur bra som helst. idag har vi haft mycket sjukt på jobbet så på eftermiddagen var det bara jag och tre vikarier hehe och oj vad det snurrade på:)
men sällan har jag kännt en sån frid när jag gått hem från jobbet. helt suveräna duktiga ungar jobbar jag med:)))
 
vet ni förresten att man kan se spår efter djur när man är på promenad? det finns fotspår och bajsspår-det var gänget mycket intresserade av idag hehe
spår av en människa....
 
 
de här spåren kan man längta till en rå
novemberkväll som denna eller hur?
mannen kom hem med tre biljetter till ett stort evenemang i vår, såå kul. han jag och matilda ska på nått outstanding;)) vad då undrar ni? men jag väljer att suga på karamellen mer info sen alltså*blink
 
imorgon på lillördan'  kommer tre vänner på lite mat och en kopp kaffe, ska bli trevligt
vad har du för planer för lilllördagen denna vecka?
 
ha det gött gott folk
storkramen*
ELLINOR
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Ja det där med fot och bajs spår är ett hett ämne här hemma för trollet. Han tycker att det är mycket spännande. Vad nyfiken jag blev... Undra vad ni ska gå på?! Mysigt med vänner på middag. Ja lill lördag... Inga direkta planer för just det idag, hoppas på att kunna fortsätta med att sätta väv och kanske måla. Så tja det är nog min lill lördag det!
    Hoppas du får en bra dag och en jätte trevlig kväll.
    Kram och hej!

    SvaraRadera
  2. Har sett och hört att det är mycket sjukt överallt nu...framför allt magsjuka verkar gå och det vill man ju inte ha här nu .
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera