Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

onsdag 13 november 2013

Hejgoddagochhallå

Sitter i mitt varma vardagsrum framför brasan.....mmmm skönt
Har återigen varit på kurs och skapat i tredimensionellt material utifrån en tavla på konstmuseum det ni:)) ska upp till Gävle en gång till innan jul. Snart ska jag börja jobba med mitt konstnärliga fördjupningsarbete i gips och hönsnät. Första prototypen kommer här
 
Det skulle bli en hund men enligt mina ungdomar så liknar den dobbie i Harry Potter filmerna hihi

Jag har bytt arbetsplats-skönt att komma till ngt nytt jag hade varit på min arbetsplats i sex år och började känna mig som en gammal möbel som alltid funnits där. Kan du känna igen den känslan?

Fräscht med nytt-nytt-nytt. Sen är det ju så här att man ska testas i högt och lågt av barnen phuu.. Men det vet ni väll att det hör till när man jobbar med de små;)) så fort vi(barnen och jag) är på det klara vilka personer vi är och var vår egen unika gräns går är det bara att köra på.

Tycker om jantelagen som cirkulerar på Facebook, skickar med ett citat bara därför att:


Jag gillar dessa tänkvärdheter:))

Ha en härlig sista del på veckan kramelikram

ELLINOR



1 kommentar:

  1. tipsar dig om julmarknad på Vikbolandet hos Violas romantiska ting i helgen både lö o sö
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera